HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA
A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatást biztosítja:
Csehországban:
ETA a. s., 147 00 Praha 4 – Braník, Zelený pruh 95/97, IČ: 275 44 001, DIČ: CZ27544001 Sp. zn.: B 17862 vedená u MS v Praze (továbbiakban ETA)
Szlovákiában:
ETA – Slovakia, spol. s r.o., Stará Vajnorská 8, Bratislava 831 04, IČO: 31 350 798, DIČ: SK2020299259 Zaps. v OR Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č.: 5095/
Magyarországon:
ETA Hungary Kft. Székhely: Bártfai utca 54. 2.em. A02007, H-1115 Budapest, Magyarország, Adószám: 0109962363, VAT: HU14274619
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás a Hyundai televíziókra érvényes! A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás érvényessége minden terméken megtalálható.
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA a törvényes garancia feletti 13 – 30. vásárlás utáni hónapokra érvényes! A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás a vásárlói szerződés megkötése utáni 30. hónap utolsó napján ér véget.
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA felhasználási feltételei nem azonosak a törvényes, Polgári törvénykönyvben található garanciális feltételekkel! A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA saját Üzleti feltételekkel rendelkezik, amelyek a www.hyundai-electronics.hu honlapon találhatóak meg.
- Abban az esetben, ha az Üzleti feltételek nem fogalmaznak meg mást, a Polgári törvénykönyvben rögzített garanciáról szóló törvények az érvényesek!
- A szolgáltatásra való jog nem jön létre automatikusan a vásárlás után, hanem szükséges lesz a vásárló által végzett regisztrációt a www.hyundai-electronics.hu honlapon, GARANCIA szekcióban aktiválni.
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás aktiválását a www.hyundai-electronics.hu honlapon lévő regisztrációs kérdőív kitöltésével hajthatja végre. Adatai le lesznek mentve a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA Igazolásba, amelyet a vásárló kinyomtathat. Az igazolás és a nyugta felmutatása feltétele a HUYNDAI 30 hónapos GARANCIA és reklamáció felhasználásának.
- A www.hyundai-electronics.hu honlapon történő szolgáltatás aktiválását szükséges legkésőbb 60 nappal a vásárlás után végrehajtani! A vásárlás dátuma a nyugtán megtalálható.
HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA felhasználása – reklamáció végrehajtása
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA felhasználása csak abban a boltban lehetséges, ahol a vásárló az adott terméket megvásárolta, illetve a márkaszervizekben.
Reklamációnál szükséges bemutatni:
– A kinyomtatott igazolást, amelyet a vásárló a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA regisztrációnál kapott
– Megfelelő nyugtát, vagy számlát
- A HYUNDAI 30 hónapos garancia érvényességi ideje 30 nap. Ha ezen időn belül nem gondoskodik a garancia aktiválásáról, akkor a termék a nem javítható kategóriába fog kerülni
- Ha a termék olyan meghibásodással rendelkezik, amely javítható, a Vásárlónak joga van a termék javítására! Ha ez a folyamat nem kivitelezhető, akkor a vásárlónak joga van a termék cseréjére!
- Abban az esetben, ha a terméket nem lehet megjavítani, a vásárlói szerződés felmondása helyett, a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA időtartamára vonatkozó időszakra az ETA fenntartja a jogot a hibás termék cseréjére egy azonos termékre, amely hasonló, vagy jobb technikai paraméterekkel rendelkezik és amely az aktuális bolti választékban megtalálható. Abban az esetben, ha a Vásárló nem fogadja el az ajánlott terméket, a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás hatályát veszti, bármilyen következő vásárlói követelmények nélkül. Abban az esetben, ha a Vásárló abban az időben szeretné a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatásból származó jogait gyakorolni , amikor a szolgáltatás már nem érvényes, vagy hatályát veszítette (azaz a szolgáltatás már nem lesz elérhető) és a Vásárló számára a termék cserére való joga létrejön, a Vásárló az új terméket megkapja, de már a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás nélkül!
- Az ETA fenntartja a jogot az esetleges javítást végrehajtó szerviz kijelölésére!
Az ETA nem felelős olyan károsodásért, illetve a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA nem érvényes olyan károkra, amelyek a következők miatt keletkeztek:
- Nem megfelelő működési körülmények;
- Nem a használati utasítás szerinti, vagy terméknek megfelelő használat;
- Nem szakmai, vagy nem jogos termék változtatása, javítása;
- Elháríthatatlan esemény (pl. természeti katasztrófa);
- Mechanikus károsodás;
- Nem előírt tápfeszültség használata;
- Nem megfelelő, vagy nem szakmai használat;
- Nem szabványos tartozékok használata a készülékkel együtt;
- Vagy más olyan esetekre, amelyekre nem érvényes a garancia a Polgári törvénykönyv szerint.
Következők a feltételek:
A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás aktiválásával a Vásárló elfogadja a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA üzleti feltételeit és engedélyezi adatainak feldolgozását, amelyeket a regisztrációnál megadott! Ezeket az adatokat az ETA a.s. a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatás felhasználásánál, marketing célokra (üzleti ajánlatok küldésénél), termékek szállításánál és reklamációknál fogja használni. A Vásárlónak joga van az adatok eléréséhez, változtatásához és kijavításához! Az engedélyezés lemondható az ETA a. s. címre küldendő írásos formában! A Vásárló elfogadja, hogy a személyi adatok elérhetőek legyenek egy harmadik személy által a termékek szállítása, reklamációk és üzleti üzenetek érdekében!
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA nem érvényes a károsodás miatt leárazott termékekre, nem komplett termékekre, valamint hiányzó tartozékok és felszereltség esetén!
- A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA nem érvényes a fogyó termékekre és az adatok elvesztésére!
- Bármilyen HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA feltétel be nem tartása esetén az ETA fenntartja a jogot, hogy a HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA szolgáltatást érvényetlennek tekinteni, aminek következtében a szolgáltatás nem lesz végrehajtható!A Vásárlóval történő előzetes megbeszélés után lehet csak a meghibásodást díj ellenében elhárítani!
Ezek az üzleti feltételek 2016.05.20-től érvényesek. Az ETA fenntartja a jogot ezen Üzleti feltételek változtatásához! A HYUNDAI 30 hónapos GARANCIA Üzleti feltételeinek aktuális változata.